1-2 week check in

Så nu har jag hållt på med den här dieten ett tag och jag måste säga att  jag äter mer hälsosamt men jag måste bli mer strikt ,or mig själv. Jag har dock bara käkat fläsk/nötkött tre grr under de senaste två veckorna och jag har käkat fisk mer än dubbelt så ofta . Jag har också blivit besatt av en rotfruktsgryta med glasnudlar så gott och tom veganskt.
Den innehåller kålrot,morot,potatis,gul lök,palsternacka,svartpeppar,rosepeppar,grönsaksbuljong,lagerblad,salt,och enbär sen låter jag det koka i ca 30-60 min och sen har jag i glasnudlar och saft från ca en hel citron super gott och super mättande skulle nog passa bra bara grytan med lite torsk också men det är en rätt som ni borde pröva.
Sen har jag ju jobbat som en galning men jag har inte kännt mig lika trött som jag brukat gjort .
Något jag måste bli bättre på är att dricka mer vatten under dagen jag skulle behöva få i mig ca en liter mer än vad jag får i mig nu men det är bara att få i sig ska börja ta med mig en vattenflaska lite överallt så då dricker man ju lite oftare.
Det var nog allt jag har att säga just nu hoppas att alla har det bra och så hörs vi igen när jag har något kul att uppdatera:)

Kommentera här: