Bloggandet gick ju bra?!

Så de här med bloggandet gick inte som planerat men en liten lista på vart som hänt sen dess
Jag fick körkort
Jag har kommit högre upp i min arbetskarriär
Jag har skaffat en till katt
Jag har fått en ny lägenhet
 
Så nu kan jag ta bilen till jobbet villket hjälper mycket eftersom att jag får mer tid till annat och jag jobbar också mer.
Jag fick också gå upp som högre chef på mitt jobb så mer ansvar och lite mer timmar vilket är toppen.
Jag skaffade en till katt i augusti som heter Zoey och hon och Alice kommer överens jättebra nu
Jag kommer att flytta i början av december till min nya lägehet denna gång kommer ja att bo helt ensam. Jag funderar på att blogga om händelsen och också filma och lägga ut på min youtubesida. Om processen av hela flytten och hur det såg ut innan och hur det ser ut när jag är helt klar .
Det kommer ju att bli runt jul så kommer nog inte bli hyfsat klar fören i januari med all inhandling.
Har skaffat det mesta med ska köpa en soffa och den får nog vänta tills efter jul satt jag kan handla in alla julklappar och sånt .
Ser fram emot att flytta och bo själv med mina små lurvbollar men vi får se hur de går. Med tanke på att jag aldrig bott helt själv i mina tidigare två lägenheter.
men jag har ju iallafall mina katter att gosa med på kvällarna de kunde ju vart värre.
 
Jag funderar också på att ta tag i min youtubekanal när jag flyttat inget stort men iallafall lägga ut något varje till varannan vecka iaf vi får se hur det går kommer bli lite blandat.
Lite vloggar,lite matlagning, lite inredning det som jag känner för att lägga ut och sen ska jag lägga ut lite blogginlägg åtminstånde en varje gång jag laggt ut något intressant på youtube eller om jag hittar på något bra till lägenheten
Men tills dess ha de bra och hoppas vi hörs snart igen:

Kommentera här: